SHANSI
PER TE
ZGJEDHUR

Pyetjet me te shpeshta jane te pasqyruara ketu.

Nese arrini te gjeni nje zgjidhje me poshte, mund te na kontaktoni ne live chat.

Pagesen mund ta beni prane zyrave tona, pikave te autorizuara ose online.

Kliko ketu per t’u abonuar online.

Zyrat e pagesave jane hapur cdo dite te javes, ora 08:30 – 20:00.

Nese deshironi te abonoheni ne paketat tona, aktivizimin mund ta beni online ne cdo kohe.

Shpejtesine e internetit mund ta testoni ne nje nga menyrat me poshte:

Ne kompjuter: www.speedtest.net

Ne android: Shkarko aplikacionin

Ne iOS: Shkarko aplikacionin

Nese nuk ndizet pajisja, duhet te kontaktoni me suportin ne nje nga numrat e telefonit dhe me pas ta sillni pajisjen per kontroll prane zyrave tona.

1.Sigurohuni qe eshte bere lidhja e fizike e dekoderit dhe televizorit me kabell HDMI, Scart ose RCA.

2.Shtypim butonin Source / Input ose AV te pulti TV dhe me pas zgjedhim opsionin HDMI , Scart ose AV.

Nese ky mesazhi ju shfaqet ne te gjitha kanalet, atehere abonimi juaj ka perfunduar.Drejtohuni prane zyrave tona ose online per aktivizmin e sherbimeve.

Verifikoni nese eshte vendosur kablli i sinjalit pas dekoderit dhe ne rast se vazhdon perseri te shfaqet ky mesazh, kontaktoni suportin teknik.

Hiqni dekoderin nga priza dhe rivendosni perseri ne prize.

Hiqni dekoderin nga priza dhe rivendosni perseri ne prize.

Verifikoni nese eshte lidhur fizikisht modemi dhe pc me kabell LAN.

Nese sherbimi punon ne telefon me wireless, atehere kontaktoni suportin per me shume informacion.

Si mund te paguaj sherbimin online?

X
0
    0
    POROSIA JUAJ
    Nuk keni zgjedhur asnje produktShiko produktet

    Your Shopping cart

    Close